Welcome to the WIMAC forums.

You are currently viewing our site as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.

Go Back   WIMAC > Ronald Longtin

Conversation Between Ronald Longtin and Sunfly
Showing Visitor Messages 1 to 2 of 2
  1. Sunfly
    2012-10-18
    Sunfly
    Salut.
    Saito dit que le HS needle doit etre a 2 1/2 tours pour un resultat très riche.
    Ils ne disent pas le setup de depart pour la ''Mixture''
    Je suggère que tu ouvres la ''Mixture '' pour l' amener vis à vis du barillet.
    Ca va etre trop riche mais ca sera un meilleur point de depart que trop pauvre.
  2. Sunfly
    2012-09-13
    Sunfly
    Aurais-tu un extracteur de petite taille (2 a 3 mm de diametre) Mon ''nipple'' d'entrée pour l'essence de mon carburateur est cassé. As-tu un truc pour sortir ça de là.
    De plus le couvert de la base du moteur est cassé en dedans de la partie qui fait contact avec la base pense tu que ça peut se sauver?
    Salut!

All times are GMT -4. The time now is 03:25 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.