Welcome to the WIMAC forums.

You are currently viewing our site as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.

Go Back   WIMAC > Burning Head

Conversation Between Burning Head and mitea_dan
Showing Visitor Messages 1 to 5 of 5
  1. mitea_dan
  2. Burning Head
    2010-05-08
    Burning Head
    Dan, lorsque tu ira voler au club, dit moi le parceque le Telemak est pret, il a un .45 OS
  3. Burning Head
    2010-04-27
    Burning Head
    Bonjour Dan, apres cette neige d'avril. lorsque tu ira voler averti moi inçi j'irais te rejoindre au club. salut
  4. Burning Head
    2010-03-15
    Burning Head
    Bonjour Dan, vien tu nous rejoindre bientot au club. le printemp est arivé tu sais
  5. Burning Head
    2009-12-13
    Burning Head
    Bonjour Mr Mitea-Dan, si tu veut aller voler au club le matin de tes fin de semaine, mais parceque c'est l'hiver tu hésite à t'y rendre seul. Envoie moi un PM la veille, et j'y serais moi aussi. salut

All times are GMT -4. The time now is 05:30 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.